Nëpunës llogarie dhe i regjistrimit të llogarive

Llogaritari mban, klasifikon dhe regjistron të dhënat në organizatën ku punon. Ai mban llogaritë e plota të pagave dhe kostove të prodhimit, kryen detyra të tjera të përditshme llogarie, dërgon dhe verifikon mbi bazën e të dhënave financiare.

Niveli i aftesise: Semi-kualifikuar

Detyrat

  • Kontrollojnë shifrat, saktësinë dhe kodet e duhura duke u bazuar në të dhënat ekzistuese
  • Klasifikojnë, regjistrojnë dhe përmbledhin të dhënat numerike dhe financiare
  • Hartojnë dhe mbajnë të dhënat financiare duke përdorur regjistra ose mjete elektronike
  • Analizojnë informacionin numerik të regjistruar në regjistrat e organizatës
  • Mbledhin të dhëna për pasqyrën financiare (fitimet/humbjet) sipas kushteve të përcaktuara
loading...
Loading...